7. dec. 2012

Frozen gear



Najprej sem vsem dolžna opravičilo, ker me ni in ni na spregled….žal (ali pa hvala bogu) imam veliko dela in zelo malo časa za ustvarjanje. Sem in tja sem seveda kukala po vaših blogih, žal pa za komentiranje nisem uspela najti časa – priznam, sem zelo slaba blogerka! Hvala še enkrat tudi tistim, ki ste mi pisale in bile v skrbeh zame.
Konec koncev mi je pa vseeno uspelo nekaj narediti, tokrat se zopet poizkušam v izdelavi malo drugačnega nakita. Upam, da vam je všeč?!
----------------------------------------------------------

First of all please accept, my apology, because I wasn’t here till August…I am just overload with work, with almost no free time for crafting. Here and there I was sneaking around your blogs, but I didn’t found time to leave a comment - I admit I am very bad blogger. And thank you again to all of you, who wrote me and were worried about me! It’s mean a lot to me!!
After all I managed to create something….a little different necklace. Hope you like it!?










Upam da bom kmalu nazaj!
---------------------------------------------------------
Hope I will be back soon!



14 komentarjev:

Klara pravi ...

Pozdravljena Ana...tudi jaz sem se že spraševala, kaj je s tabo...prav pogrešala sem tvoje objave in čudovite izdelke. No, samo, da si spet med nami. Lepo je videti, da si v redu in polna ustvarjalne energije.
Nakit je res nekaj posebnega in unikatnega. :)

froebelsternchen pravi ...

yes! I like ist ..it´s BEAUTIFUL !
and I like to see that you are well and that you did create!

have a good time Ana!

Julia S-W pravi ...

So pleased you are OK!! Didn't like to ask really as people's privacy is important. Wonderful necklace and so 'you'!!
Try to take the odd break - you shouldn't be working so hard!
Have a great weekend.
Juliaxx

moyca pravi ...

Spet nekaj čudovitega izpod tvojih rok:) Zelo sem pogrešala tvoje kreacije;)

Elly pravi ...

Stunning necklace and don't worry about your less posting. We all have the same problems, from time to time. I'm glad to know you're fine (:o)
xoxo

moi pravi ...

Krasen je, tako eleganten.

Alie Hoogenboezem-de Vries pravi ...

Good to see you here again Ana..I do hope you can find a bit of spare time now and then to create. This creation is lovely..great how you could fit all the different parts to an elegant necklace!

All the best, Alie :-)

helena pravi ...

No končno....., ker sem vedela zakaj te ni na spregled, nisem bila zaskrbljena zate. Sem pa komaj čakala, da se boš spet javila. In tokrat si presenetila s prečudovitim nakitom!!! Bom pisala božičku, da mi ga prinese, samo ne vem če sem bila dovolj pridna...:):)

Words and Pictures pravi ...

Yay, Ana! How lovely to see you back, and with such a lovely creation... As I said in my email, you mustn't worry about apologising! I'm so glad you've had a bit of crafting time, and we're just happy to see you whenever you're here!!
Alison xx

Sonja pravi ...

Sem kar pogrešala tvoje ustvarjanje, je nekaj posebnega. Tako kot tale obesek, verjamem, da ga bo vsak opazil :)

Janny Jager pravi ...

A lovely and great necklace Ana.
love it.
Greetings Janny

Claudia N. pravi ...

Gosh - this is brilliant, Ana! Good to see you back, as I already missed you ;)

Hugs,
Claudia xx

Anita Houston The Artful Maven pravi ...

Yay you are back!!! So glad you had some time to craft. I know time is sometimes so hard to find with work. This piece is so gorgeous!!! I love all the golden bits and the gear and rhinestone pieces are wonderful addends! Gorgeous!

Janja pravi ...

Pogrešala sem te. Obesek je nekaj posebnega in mi je strašno všeč. Lp